Även den bäste kan glömma

Vet ni, glömde totalt bort att ta lite bilder och lägga upp idag...MEN, till mitt försvar kan jag säga att jag, efter att jag slutat jobba ändå var kvar i typ 45 minuter..snackade/planerade min Tysklands resa till sommaren med en kompis därifrån och sen fick jag skynda mig hem, äta, duscha, dricka kaffe och sen iväg igen. Så kom hem nu!
Aja, nu har jag boende och skjuts till och från flygplatsen till Hamburg. Så nu är det bara billig biljett a lá Ryanair kvar;)

Nä...blir inte mycket roligare än så här. Måste sätta mig och sortera papper och dricka blåbärste;P

Lägger upp en 3 år gammal bild på mig i Hamburg. Ingen större skillnad på mig nu och då med tanke på att håret är lika brunt och kort:)


En liten hälsning kanske?

Skriv en hälsning här:

Du heter?:
?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat:):

Trackback
RSS 2.0