Vet inte....

...om jag håller på att bli sjuk eller nått men jag har frysit konstant i 2 dagar nu + att jag känner mig jätte trött..vore skönt att bli sjuk några dagar nu så man kan få vila upp sig lite (imorn är sista dagen på ett av mina 2 jobb). Detta är i alla fall anledningen till att jag inte skrivit något vare sig igår eller idag.
Försökte mig på ett gympass idag som tyvär gick åt skogen för jag typ somnade på löpbandet...så de kan gå!
Ska ialla fall lägga mig nu och "hoppas" på att sova ut vad det nu är jag kan tänkas bära på. Tror det kan vara så att jag håller på att bli lite utbränd:/

Så, avslutar dagen med att säga att Bajen vann genrepet mot Örgryte med 1-0 idag:D


2 dagar gammal bajare:)

En liten hälsning kanske?

Skriv en hälsning här:

Du heter?:
?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat:):

Trackback
RSS 2.0