Kvällsmys


Fick precis ett mail att musikvideon till Astronaut släppts, så här har även ni den:) Love it♥

Annars då, hoppas ni haft en skön fredagskväll, hade jag iaf. Drog hem till en kompis vid 6-tiden och satt och chillade lite. Runt 8 drog vi till ett bouleställe på söder där vi hängde fram till halv 12, spelade boule och rundpingis. Innan vi åkte hem käkade vi på hamburgerbaren på Gullmarsplan. De va väl i stort sett min fredagskväll!



Just ja, hann ju med att hämta Wilma på dagis idag. Hon sover över hos oss inatt♥


F'låt SL för att jag tog den här affischen från er. Det ligger 20:- i vagn 2237, 4:e raden till höger längst fram i tåget.

Nu ska jag kolla Spiderman 2 och rensa tankarna lite innan jag somnar

Imorgon lägger jag upp en liten film från ikväll!
God natt

En liten hälsning kanske?
Postat av: maco

lögnhals! du lämnade inte alls pengar!

2009-03-07 @ 21:18:46
Postat av: Frida

ehm..nää..men jag tänkte...på de...när ja kom hem...att jag kunde ha gjort de..

2009-03-07 @ 21:20:34

Skriv en hälsning här:

Du heter?:
?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat:):

Trackback
RSS 2.0