H3FK

Hittade de här klippet på datorn, från när H3FK (Hultén Trio Fakir Karlsson) spelade på Stallet, tror de var förra våren. Jag och Martina var där och lyssnade på dom och då fick jag min 2:a autograf från Salem på deras skiva "Ayouni".
Har lite svårt att se vilken av autograferna som är Salems, är betydligt lättare med Nassims för han skrev N A S S I M under själva autografen;).. Kommer ialla fall ihåg att jag och Martina kom dit och vi insåg typ på en gång att vi var dom enda utomstående som var där för att lyssna (kanske vi inte va, men kändes så när man såg hela familjen Al Fakir där och deras vänner och övriga människor som verkade känna dom). De va hur som helst en riktigt skön kväll med grym musik!!

 

Ser ni Salem i bakgrunden och Nassim på trummorna?!



Autograferna



De va lite minnen från mig till er:)

Hoppas ni får sova gott och glöm inte att de är Våffeldagen imorgon:D

kramar

En liten hälsning kanske?

Skriv en hälsning här:

Du heter?:
?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat:):

Trackback
RSS 2.0