Gårdagen

Såå, lite tid över.. Gårdagen då...den var helt galen, mellan klockan 10-21 hade jag 1 timmes "vila" (hem, käka, iväg) ..och ändå hann jag inte med alla saker jag hade planerat att göra..måste bli bättre, får skaffa en STOR allmenacka så jag kan planera mitt liv!

Hur som när jag kom hem vid 9-tiden på kvällen drog jag på mig mysbyxor och körde iväg och köpte thaimat till mamma och mig. Pappa och brorsan är i Finland och då passar jag och mamma på att mysa lite, med thai och Elivs Blue Hawaii vilken är en av mina favoritfilmer. Somnade vid 12-tiden och imorse vaknade vi klockan 6 glada och pigga.



Nu tänker jag beställa lite kläder från www.ginatricot.se

En liten hälsning kanske?

Skriv en hälsning här:

Du heter?:
?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat:):

Trackback
RSS 2.0