Hollandish del...ööh....4???

Har totalt tappat räkningen men hur som. Här kommer sista delen av Hollandsbilderna som är från hemresan med start på morgonen i Deventer.



Dagen började med en hälsorik frukost bestående av fil och....strössel! Ja ,ni läste rätt. Strössel!



Chokladflarn och TuttiFrutti


Piggelin!!


Rastplats i Hamburg


Elina älskade den där drickan och gjorde allt för att den ska få reklam i Sverige med



Älskar "Digital närbild"




Stannade för lunch på ett gammalt jaktslott..kommer inte ihåg vad jag åt där.Minns en sallad, men that's it!


Oh, där har ni salladen i högra hörnet:p


Sprang mest omkring och posade






Och när vi kom ut hade det börjat regna




Sen bar de av hem och jag såg en Hamburg skylt och blev på riktigt bra humör:D


Och båten mellan Tysklan-Danmark införskaffade vi oss varsin parfym


Lättroad som vanligt hade jag väldigt kul åt att "körsbäret" på min kudde (som ser ut som en muffins) kunde sticka upp i muggbehållaren



VÄLKOMMEN HEM!


Hoppas inte jag blir stämd för att visa den här bilden, men de är husom vår underbare gottlänske reseledare Marlene


Hissen i hotellet i Malmö


'
Det första vi gjorde var att dra till Donken:D


Barbecue och Garlic


På morgonen när vi skulle hem. Här är en medresenär som var urgullig:D


Och det första jag läser i Metro är att Salem gör suceé USA. Kan det bli bättre?



Första hasselnötslatten på 6 dar. LYCKA!


På flyget hembr>
Det var allt jag hade att visa, men med tanke på att det är helg och allt nu så kan jag slänga upp en lite...bubblare...så här kommer en liten film från hotellet. Undrar ni vad de är Elina lägger mellan dörren är det en strumpa...för ni vet ju hur det blir annars. Hade vi stått där mitt i natten och inte kommit in:D



En liten hälsning kanske?

Skriv en hälsning här:

Du heter?:
?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat:):

Trackback
RSS 2.0