Hölland del treeej

Då  vare Amsterdam då

Dag 3 (lördag)
 
Vi började med en tur längs kanalerna



ÄLSKAR ALCOGEL♥


Kollar man noga på den här bilden kan man se 7 st broar


Så här sköna tjommar finns det i Amsterdam


Lite småkakor till eftermiddagskaffet kanske?


Eller så tar man och går på ett mysigt café


Man kanske ska köpa hem lite klubbor till barnen?


Här shoppade jag loss


Och Elina blev grymt impad av att det fans 1 cent


Vilken tur, vi hittade vanlig kaffe också


Dom hade städat sa dom, men jag vet inte om jag håller med


Jordan hette det här stället...

...och där stannade vi och tog en öl




Vi struntade i den tråkiga bussen och tog tåget hem istället


Dock var det väldigt trångt att sitta där 1 timme



Ett av mina fynd var massa rökelser:D


Jag föredrog (läs föredrar) Nag Champa, medans Elina kör den mildare varianten med Dove









En liten hälsning kanske?

Skriv en hälsning här:

Du heter?:
?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat:):

Trackback
RSS 2.0