Vakna hos familjen S

Steg 1: Damsugaren går igång vid 10
Steg 2: Mamma kommer in och drar upp rullgardinen och säger att man måste skjutsa henne till mormor
Steg 3: Man inser att det är helt meningslöst att det är helt meningslöst att lägga huvvet under täcket och tro att man somnar om
Steg 4: Man går upp ( : / ) 



Hur kommer er dag bli? Jag ska ta mig upp nu, dricka lite mer kaffe, skjutsa mamma till mormor, sen ska jag förbi Gina Tricot i Farsta och lämna tillbaka min tröja, har inte hunnit med de en..sen ikväll ska jag på fest hos Jonathan..hmm..de va väl de som kommer hända idag:)

Ringde precis Wilma, men hon ville inte snacka med mig, mamma eller pappa.Hon är sur för hon inte har träffat oss på så länge..inte lätt att va moster numera ;)

Nä,nu måste jag göra mig iordning! Ha en bra dag!!

 

En liten bild från Egypten i december 2007.
Här besökte vi ett beduinläger

En liten hälsning kanske?

Skriv en hälsning här:

Du heter?:
?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat:):

Trackback
RSS 2.0