Sagan om Dennis

Sms med mellan Dennis och mej
Dennis: Vad gör du?
Frida: Bloggar lite
Dennis: Skriv om din bästis Dennis!


Såå... här kommer ett inlägg om min bästis Dennis.

Dennis föddes i Stockholm sommaren 1988 (tror jag, iaf så var de innan mig). Han är storebror till yngre bröder och bor i en villa i Spånga. Dennis arbetar just nu med...bygge..tror jag.
Dennis är rädd för dom flesta, även mig..eller var i alla fall så man måste va försiktig så man inte skrämmer honom:p

Första gången jag träffa Dennis hade han långt hår...


Men sen klippte han av sig de och ingen kände igen honom

Första gången vi började hänga på riktigt va i 3:an när vi hade teater tillsammans..


Så här cool kan Dennis vara när han spelar teater

För övrigt vill jag säga att Dennis är grym på gitarr och har komponerat en helt egen låt till mig.



Vill ni bli vän med denna sympatiska människa eller ha en låt komponerad till er, kontakta mig så får ni hans nr ;)



Hufudpersonen och skribenten bakom detta inlägg


En liten hälsning kanske?
Postat av: Dennis

En grundlig beskrivnig av mitt liv.

Man berörs starkt av dina journalistiska kvaliteter. Tro på stenhård källkritik och fint formulerade meningar.

En 9a på brahetsbarometern. :D

2009-02-12 @ 17:08:33
Postat av: Frida

Ah, va hade krävts för en 10:a då?

2009-02-12 @ 22:01:26
Postat av: Anonym

En beskrivning av din bissara sexuella dragning till min foxyhet! :p

2009-02-13 @ 00:22:32

Skriv en hälsning här:

Du heter?:
?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat:):

Trackback
RSS 2.0