Utkast: Sitter med ...

Sitter med en stooor kopp kaffe i handen nu:D kände verkligen att ja behövde de, när jag varit ute hela dan. Följde med Martina till skomakaren, men den hon skulle gå till hade stängt på måndagar : /

Vad har mer hänt..jo Martina och jag har bestämt att vi ska åka till Yorkshire och åka runt, haha ännu en resa att planera in nånstans:p Men vi har iof pratat flera år om att vi vill åka dit så är väl dags nu.Vi vill åka till puben som är med i "Tillbaka till Aidensfield" :D Måste verkligen försöka hitta den serien någonstans..kanske någon hemsida. Ska leta när jag kommer hem för nu ska ja åka och jobba :'( vill verkligen inte!!

För övrigt sitter jag och funderar på om jag ska klippa av mig håret.. har tröttnat på att ha de långt och att man alltid måste sätta upp de..vi får väl se va som händer=)




En liten hälsning kanske?

Skriv en hälsning här:

Du heter?:
?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat:):

Trackback
RSS 2.0