Undantaget som bekräftar regeln

Sitter och läser på http://www.aftonbladet.se/ om Smala kvinnors hemligheter. Det handlar om vad man ska göra om man vill bli smalare..INGET stämde in på mig, vilket gjorde det väldigt komiskt att läsa:)
Det var följande punkter:

  • De sover mera, i genomsnitt 2 timmar mer per natt. (Det började jag tillämpa förra veckan liksom;p)
  • De äter frukost. "Att skippa frukosten för en Take-away latte är inget smala kvinnor gör" står det. (HAHAHA säger jag bara...HAHAHAHA!!!)
  • De planerar i förväg. "Att hoppa över en lunch för att sedan panikslänga sig över bullfatet på jobbfikan är inget som smala kvinnor gärna gör." (Jag jobbar på en konferens. Jag lever för bullfatet och om jag orkar stoppar jag i mig lite mat)
  • De väljer belåtenhet före mättnad. (Jag försöker tänka på att äta långsamt, men eftersom jag sällan uppsattar långa middagar med småsnack utan bara vill få det undanstökat äter jag massor och fort och blir därför alltid väldigt mätt:/)
  • De äter hemma. Eller tar med sig matlåda enligt Aftonbladet. (Jag hade gärna gjort matlådor och tagit med mig om jag visste kunde laga mat.)

  Här finns hela artikeln http://www.aftonbladet.se/sofismode/skonhet/article4323387.ab


En liten hälsning kanske?

Skriv en hälsning här:

Du heter?:
?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat:):

Trackback
RSS 2.0