Småbarn är för ärliga ibland

Hämtade som sagt Wilma på dagis. Dom bjöd på semlor idag på dagis så pappa och jag stannade ett tag och åt semlor och drack kaffe:)
Sen skulle vi dra vagnen hem (från Rådmansgatan till S:t Eriksplan). VARFÖR plogar dom inte trotoarerna bättre?!?!? Var ju omöjligt att dra vagnen! Va trött jag blir på sånt.


En påpälsad Wilma

Som jag sa så är barn lite för ärliga ibland. Idag när vi promenerade med Wilma kom en tjock kvinna med vitt hår och röd kappa... "TOMTEN" skriker Wilma och blir jätte glad. Pappa och jag försöker hålla oss för skratt samtidigt som vi springer ifrån denna smått förnärmade tant...*suck* säger jag bara:)
Syrran berättade om en liknande grejj en gång när jag var typ 3 år och hon åkte med mig i tunnelbanan. Tydligen hade det suttit en tant med rätt stora bröst mitt emot oss och jag hade tydligen då sagt: "Kolla vilka stora tuttar hon har!"
Har ni några liknande historier, berätta gärna ;)



En liten hälsning kanske?
Postat av: Ducarté

När jag var liten så hade nån ställt ut en leksakshund utanför en butik och där kom jag och åt min korv... stannar upp, butiksägaren kommer ut för att försöka snärja in mormor o mamma o mig.

Helt jävla plötsligt langar jag världens spark mot hund jäveln som flyger åt fanders o går sönder.

Som svar hade jag "Man ska inte ställa ut såntdär som man inte vet vad det är" :p

2009-02-23 @ 20:56:06

Skriv en hälsning här:

Du heter?:
?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat:):

Trackback
RSS 2.0