Reseplanering

Det är egentligen lite sjukt att man redan måste sitta och planera resorna till sommar och höst.. har 3 resor inplanerade just nu och det känns som att jag blir tvungen att organisera och planera alla 3..inte för att de egentligen gör något, för då vet jaf ialla fall att resorna blir väl ordnade;)

Såå..först till våren blir de Elinas och min resa till Holland. Troligen tar vi en bussresa så ingår allt och man vet att man får se alla som är värt att se.


Till sommaren kommer jag ta mig en sväng till Hamburg och hälsa på lite vänner, har dock inte en aning om vem som kommer hänga me, om någon ens gör de.


Och så till hösten.. Miami? Thailand? Var ska man åka? Har inte hunnit till någon resebyrå än, men ska se om jag hinner de imorn eller på tisdag. Verkar som att man inte alltid kan åka till Miami, utan att dom har lite olika säsonger.. 

Ska fortsätta kollar runt lite på olika resealternativ så får vi se var de slutar:)


      


En liten hälsning kanske?

Skriv en hälsning här:

Du heter?:
?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat:):

Trackback
RSS 2.0