Ostbricka


Aah, é helt sjukt trött nu:) Varit igång,  hela dan.17.15 hade jag tid hos min sjukgymnast. Hon sa att mitt skulderblad ser mycket bättre ut, så hon gav mig lite nya övningar att göra, mera balans och tungare vikter.
Skulle egentligen hängt på några kompisar till söder och spelat pingis men kände mig alldeles för trött för att göra de + att jag känner på mig att jag kommer få ont i skulderbladet ikväll när den blivit så ansträngd.

Så istället spenderar jag kvällen med mamma och pappa och en god ostbricka:) Förhoppningsvis kan vi komma överrens om en film som alla vill se.Men de kan bli svårt när pappa vill se Asterix, mamma Mamma Mia och jag Gosskören:/ Berättar sen vilken vi såg:)





En liten hälsning kanske?

Skriv en hälsning här:

Du heter?:
?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat:):

Trackback
RSS 2.0