"Mamma Frida"

Idag hämtade jag Wilma på dagis, så himla mysigt att promenera hem med henne längs Odengatan=) Syrran kom hem efter ett tag så gjorde hon lite middag och vi 3 satt och myste:)

Mådde för övrigt riktigt dåligt imorse när jag kom till jobbet, kunde inte stå upp och var typ vit i ansiktet:/ imorgon ska jag sätta mig i karantän och vila ordentligt så jag blir frisk från de här snart:/

Nu ska jag äta spagetti och köttfärssås sen rensa lite bland klädlådorna:)


Just det! Nu har jag och Elina bokat resa till Holland, känns skönt att den biten e avklarad


tot ziens lieveling♥

En liten hälsning kanske?
Postat av: Ducarté

Shit va alla är sjuka =(

Inte vara sjuk pull pull

2009-02-03 @ 21:12:27

Skriv en hälsning här:

Du heter?:
?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat:):

Trackback
RSS 2.0