idetorka

Vad jobbigt det är när man känner att man vill skriva något innan man ska sova.. men man har inte en susning om vad.Det är då man söker runt lite på andras bloggar för att se vad dom skrivit, sen går man in på Aftonbladet.se för att se om det står något vettigt där man kan skriva om...sen återstår bara plan F typ och det är att berätta om vad man gjort sen förra inlägget;p

Sååå..jag har inte gjort nått idag, tagit det lugnt och försökt att bli frisk. Har haft magont i flera dagar nu..känns sådär, kan vara att jag känner av lite magkatarr..ska verkligen försöka varva ner och inte planera så mycket.Men de är svårt när de finns 100 saker man måste göra + 1000 saker man vill göra.. kombinera ihop de och få de bra om ni kan. Jag lyckas sisådär iallafall.
Sovrutinerna blir bättre och bättre, vilket är de jag jobbat mest för, + mitt data användande. Är mest inne på den om jag ska blogga eller lyssna på musik!

Tänk vad skönt de var när man gick i skolan och hade dagarna inplanerade..



 


Man pluggade hårt..


...t.o.m på håltimmarna..



...och luncherna...


...och begrundade vad lärarna sa...


..ibland pluggade man t.o.m. på vägen hem..


...Ibland gick man ut och åt efter skolan..då passade man på att piffa till sig...


...fast man var tvungen att akta sig för dom tuffa killarna...


...tur att dom va ens bästa kompisar:)








En liten hälsning kanske?

Skriv en hälsning här:

Du heter?:
?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat:):

Trackback
RSS 2.0