Har precis ...

Har precis smällt i mig massa korv med bröd och cola och nu sitter ja i sängen och läser igenom all post jag fått.Är nämligen väldigt dålig på att öppna post vilket resulterar i att jag till slut har en enorm hög som ligger och samlar damm. Hittade bland annat 2 oöppnade Glamourtidningar och första inbetalningen till Hollandresan.

Fick förslag om att lägga upp Dagen Outfit på bloggen. De är nått jag haft i åtanke lite grann men sen tänkte jag att dom enda som tycker de e roligt är väl tjejjer, killar bryr sig knappt;p
Vi får väl, kanske lägger upp de=)
En liten grejj kan jag väl lägga upp redan nu.


Örhängen med orm från Urban Outfitters

Var förbi Hemköp nu ikväll och där i en låda med filmer för 59:-/st hitta jag Forrest Gump. Vet inte vad ni tycker men jag tycker ialla fall att det är en såndär film man bör ha hemma i filmhyllan!




Nu ska jag ta igen mode och kändisskvaller från 2 Glamourtidningar, får se hur länge jag orkar;)


Süße Träume♣

En liten hälsning kanske?

Skriv en hälsning här:

Du heter?:
?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat:):

Trackback
RSS 2.0