Fynd i garderoben

När ska man använda tröjjor med tryck liksom?


Dom 2 längs till höger är från H&M..har jag använt några gånger
Den i mitten högst upp fick jag av Wilma i present när hon va i Spanien, använder jag hela tiden=)
Den i mitten längst ner köpte jag på River Island i London mest för att jag samlade på dom där gubbarna när jag var liten:)
Högst upp till vänster är det en herrtröja från Emilio (MQ) som jag köpte på rean förra året när jag bara jobbade på MQ:s herravdelining.
Och Svampbobtröjan...vad ska man säga..fick den i present av en kompis och jag älskar den:D använder den aldrig dock, knappt hemma..lite pinsamt sådär:p

Nu ska jag fortsätta leta bland kläddamm och sytråd!


Kolla vad jag hitta förresten!!



Snart börjar Allsvenskan:D

En liten hälsning kanske?

Skriv en hälsning här:

Du heter?:
?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat:):

Trackback
RSS 2.0