Fredagsgodis

Ligger i sängen och käkar Läkerol Salmiak, helt sjukt vad goda dom é^^
Hmm..vad har hänt sen jag kom hem...har kollar klart Säsong 3 av Lost, ringde syrran och sa att dom måste kolla klart Säsong 4 så jag kan låna den:)
Käkade världens godaste Souvlaki till middag och kollade en dokumentär om skivan Johnny Cash gjorde i Folsom Prison...ska verkligen försöka få tag i den skivan.
En annan sak jag skulle vilja ha är tv-serien Heartbeat (eller Tillbaka till Aidensfield som den heter på svenska). Finns bara att bevaka på Discshop och i övrigt verkar de omöjligt att hitta den.. Ska kolla på HMV nästa gång jag åker till London, fick nämligen ett litet tips om att den kan finnas där och om inte annat kan dom beställa hem den...*Perfekt jue*

Nu tänker jag lägga mig tillrätta och kolla på Unsolved mysteries:)

Trevlig kväll (även fast de är fredag den 13:e ;p )



"Always be a good boy, don't ever play with guns"


En liten hälsning kanske?
Postat av: Mikael W

Haha! Den skivan har jag!!!

2009-02-19 @ 12:00:20
Postat av: frida

den e grymt bra:)

2009-02-19 @ 14:05:01
Postat av: Mikael W

Så sant... :)

2009-02-22 @ 23:17:48

Skriv en hälsning här:

Du heter?:
?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat:):

Trackback
RSS 2.0