Don't take my sunshine away

God morgon! Sovit gott? Det har jag, men alldeles för lite, as usual. Sitter på jobbet med en Chailatte från Waynes. Gjorde slut på mitt 20:e stamgästkort idag, vilket betyder att jag druckit ca 200 Hasselnötslatte på, ja va kan de va...ett ½ år...INTE OK. Sitter och funderer på om jag ska byta hasselnötslatten mot något annat, för de har alltid varit min grejj att dricka de, men nu har de spridit sig så alla kompisar dricker de:s
Gaah, varför finns inte Starbucks Gingerbread latte i Sverige, katastrof!!


Kolla på skapelsen bara!!


Hur som helst så sitter jag på jobbet med en stor Chailatte och lyssnar på "You are my sunshine"




Har lite saker jag måste göra nu:
♣Kolla mitt schema lite, planera sommaren och så. Snackade med en kompis i Tyskland igår så nu har vi planerat att jag och Johanna ska dit i sommar. Det blir Top Notch
♣Kolla menyn på HardRock café. Måste beställa mat i förväg för vi blir så många som ska dit imorgon
♣Komma på något ställe jag kan ta med våra tyska vänner ikväll
♣Skicka ett massms till alla kompisar och fråga vilka som vill hänga på
(♣Och om jag får tid ska jag jobba lite också)

Ha en riktigt skön dag♥ 

En liten hälsning kanske?

Skriv en hälsning här:

Du heter?:
?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat:):

Trackback
RSS 2.0