Bara en jobbdag kvar:)

Min överkonsumtion av hasselnötslatte ger igen på mig nu! Tandläkaren ringde igår och sa att dom hittat ett hål, så måste dra dit och laga den om några veckor.Det är ju typiskt, MEN det kan ju inte bli värre än vad det redan är, så jag fortsätter med mina Frappinos och Latte.



Igår blev det inte så mycket skrivande, jobbade först, sen var jag hemma en sväng, åt lunch och duschade och sedan drog jag och mamma och tränade. När jag kom hem åt jag och sen stupa jag i sängen:)

Och idag blir det bara jobb, men imorgon é jag ledig *Rejoice*
Som tur är, är det rätt så lugnt på jobbet nu så ska kolla runt liten på internet...beställer jag något roligt berättar jag de sen, deal?!
Har redan beställt en sak men den kommer imorn så visar den då!


En liten hälsning kanske?

Skriv en hälsning här:

Du heter?:
?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat:):

Trackback
RSS 2.0