Dålig bloggare

Det är sjukt att vissa kan hinna blogga så mycket som dom gör. För mig rinner tiden bara iväg och så inser jag att jag bara skrivit 1 eller 2 inlägg på hela dan. Vill skriva mer, men är alltid så mycket annat som kommer i vägen.
Idag stänger vi tidigare på jobbet (14.30) så jag hinner hem och kolla på Aidenfield på Tv4Guld. Min nya "mystradition", sitta i soffan med en latte i handen och kolla Aidenfield och kommentera allt som händer och säga "OOOHH" varje gång dom snygga poliserna dyker upp (Tantvarning??).


Hade ju tänkt att lägga upp en bild från serien men Google.se verkar inte funka just nu och inte Google.com heller så jag fick ta Google.de istället, alltså den tyska Google.








Nu ska jag återgå till mitt jobb, men lovar att skriva mer när jag kommer hem!!

En liten hälsning kanske?

Skriv en hälsning här:

Du heter?:
?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat:):

Trackback
RSS 2.0