Sorgearbete pågår!

Nu har jag försökt med alla möjliga metoder för att bearbeta alla känslor efter chockbeskedet att Salem har flickvän! Jag har försökt jobba bort känslorna, tröstäta cheeseburgare, vara massa med kompisar, haft WIlma hos mig i helgen och försökt bearbeta känslorna...inget har fungerat så jätte bra!

Lovade ju att lägga upp bilder från konserten och de ska jag göra här och nu, film får ni dock när jag kommer hem från jobbet:)













En bild på tröstäta-cheeseburger-metoden. McDonalds Drive In klockan 23.30 en fredagkväll med Martina och Markus

En liten hälsning kanske?
Postat av: mli

Åh, jag har också hört det där. Det är jättesvårt att smälta... :( She better be nice to him.



Btw, jag var också på Cirkus i torsdags! Jag stod längst fram i mitten! Så jävla bra :D

2009-04-20 @ 15:40:41
URL: http://emiliez.blogg.se/
Postat av: frida

jaa, kommer ta ett tag:p



Jaha va coolt.Stog oxå längst fram fast lite till höger.. nära den där killen som var helt galen och stod och kunde alla texter utantill om du såg han;P

2009-04-21 @ 10:44:13

Skriv en hälsning här:

Du heter?:
?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat:):

Trackback
RSS 2.0