Resfeber

Börjar bli nervös:s Känns läskigt att åka iväg...men jag vet inte vad som är läskigast, att åka till Holland eller Malmö. Tror Malmö faktiskt:p:s Malmö é inte Stockholm liksom.. Blir spännande och se hur som helst:)

Har redan planer för när jag kommer hem:) Jag ska:

  • Börja lära mig laga mat
  • Plantera en dadel (Ja, jag vill ha en dadelpalm i mitt rum:D )

Känns bra att längta hem till något också.

Aja, jag har packat klart och allt de där man  behöver göra. Nu sitter jag mest och väntar på att tiden ska gå:/
Just ja, köpte en reseguide till Amsterdam idag också, de é ju bra att ha:p


Aja, nu orkar jag inte skriva mer, ska ta och fixa anisktsmark eller något annat IQbefriande!


En liten hälsning kanske?

Skriv en hälsning här:

Du heter?:
?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat:):

Trackback
RSS 2.0