Film eftermiddag

Gårdagen sög ju rent ut sagt:p
Blev dålig på em så fick avboka allt jag planerat och gå hem och lägga mig och sova/vila. Tror det var någon blandning av typ influensa/förkylning och lite vårtrtöthet, ni vet när man inte är van vid att det är ljust klockan 8 så man tror att hon är 3-4. För mig tar det ett tag att komma in i de. Hur som helst kollade massa roligt på tv igår. Först ett film som hette bröllopsprovet, sen ett avsnitt av IT-crowd;p och sen 2 avsnitt av AIDENSFIELD. Lovar att dom avsnitten hade en stor inverkan på att jag känner mig bättre!!

Idag är jag på benen igen hyffsat pigg. Jag jobbar och ska förhoppningsvis hinna med att sola på eftermiddagen (något jag hade tänkt göra igår men fick skippa)


Hoppas på att jag kan skriva lite mer idag:)

Ha de bra så länge

En liten hälsning kanske?

Skriv en hälsning här:

Du heter?:
?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat:):

Trackback
RSS 2.0