Packning och städning

Blev avbokad på allt jag hade planerat idag:/ så tänkte ta och börja packa till London, åker ju på lördag morgon. Funderade lite på när jag egentligen hade tänkt att hinna packa om de inte varit för att jag blev ledig idag. Hade gått hemifrån vid 09.00 och varit hemma ca 17.00, sen hade jag åkt iväg vid 18.00 (vilket jag kommer göra ändå) och kommit hem till 21.00. Och imorgon är jag också upptagen mer eller mindre hela dan, ska gymma och träffa Lisa och Wilma innan jag åker och sen imorgon kväll jobbar jag.
Aja, kanske bra att de blev som de blev idag=)

Hitta lite gamla London bilder från Oktober 2007 när jag, syrran och Wilma var i London, då var Wilma bara ½år.



Lilla monstret har bara 2 tänder där^^




Antar att de bara är jag och syrran som tycker att Cockfosters låter roligt:p


Nu ska jag hämta upp väskan och packa i allt, och sen ska jag förhoppningsvis ut lite.

Kram

En liten hälsning kanske?

Skriv en hälsning här:

Du heter?:
?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat:):

Trackback
RSS 2.0