Traaaadera

Jag vet att jag redan nämt Tradera.com en gång tidigare idag, men kan inte låta bli att skriva ett litet inlägg till om de;p
Asså, jag har blivit helt beroende av att kika in där varje minut och följa auktioner och saker man själv budat på.
Hade budat på en sak tidigare idag och trodde verkligen jag skulle få den, så när de va 1 minut kvar får jag ett sms
(va på gymmet då så jag hade smsbud) av Tradera som säger att en annan har bjudit över. Snabbt som sjutton skickar jag in ett nytt bud, men för sent, autkionen var avslutad..gissa arg jag blev.
Var dock en mycket bra drivkraft till gymmet;p

Nu sitter jag och väntar spännt att någon ska bjuda över mig på en sak så jag kan köpa en annan likadan istället.Vore onödigt om jag köper den andra nu och sen om 2 timmar visar det sig att jag vunnit den andra:p



Wish me luck

En liten hälsning kanske?

Skriv en hälsning här:

Du heter?:
?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat:):

Trackback
RSS 2.0