På spaning med Frida

När vi kom hem nu ikväll så kom en polisbil precis bakom oss, vilket iof inte är så ovanligt för vi bor ju ändå i Bagarmossen:p Hur som körde den efter mig och mot vår gård, tills den stannade bakom några andra parkerade bilar, som att den skulle spana...så när jag parkerat kommer en lodarbil körandes med världens fart mot oss och efter kommer polisbilen, som stannar den andra bilen...
Från vårt köksfönster har vi grymm utsikt över både polisbil och den andra bilen så jag satte mig ner för att följa händelseförloppet:p



Dom 2 ljusen i mitten är polisen och den andra bilen

 


så här kan de se ut när ja spanar på poli..ehm...menar brottsplatser ;)


Kladdkaka och julmust gör att man orkar


Gör inte som jag bara och ha blixt på kameran när ni fotar polisen när de e mörkt;p

En liten hälsning kanske?

Skriv en hälsning här:

Du heter?:
?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat:):

Trackback
RSS 2.0