Maskerad, javisst!

Hade jag och Maja varit bjuda på maskerad hade vi haft miljoner ideér om hur vi skulle se ut.
Här kommer dom vi hann klä ut oss till i eftermiddags + lite bilder från när ja och Maja spela på min fiol:p




 
Skriver om noterna så att dom blir lite lättare för Maja att följa ;)


Titta så bra de blev=)

Sen börja vi klä ut oss:


Maja började med att klä ut sig till...MIG:p Måste säga att Fridaposen satte hon perfekt


Jag körde med en Hippiestyle


Maja som Emma Wiklund


Jag som HollywoodParisHiltonFjortis...typ :P


Maja som snyggingen Charlotte Perelli


Och jag som en 30-tals Swinggirl..blev messt nöjd med den här faktiskt=)


Madonna och Läraren


60-talsgirl och Sjuksköterskan


En closeup


Oj, vilken misserabel stackare..tyspisk Vikingakvinna ;p


Maja som en vacker Brud och sen har hon mej bredvid..hmm..tror inte jag blev bjuden på bröllopet iaf;p


Chefen och Sömngångaren


Nu var de min tur att va Sjuksköterska och Maja var Britney Spears


"I can't breath"



Tagen ur Kopps


2 Geishor


"Yo ho Yo ho a pirates life for me"


"Drink up me hearties Yo ho"



"Aye, but we're loved by our mommies and dads, drink up me hearties Yo ho"




En liten hälsning kanske?

Skriv en hälsning här:

Du heter?:
?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat:):

Trackback
RSS 2.0