Hur spenderar man en lördagkväll?

SOm jag sa har jag haft feber sen i tisdags och känner mej fortfarande jätte matt och trött i kroppen.
Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på Lp-skivor med Benny Goodman och Duke Ellington..funderar på om jag skulle ta och kolla Swing Kids eller nått..får se hur jag gör. Försöker för övrigt se om de är någon som vill sälja en eller flera affischer på typ Duke eller Benny eller någon annan jazzlegend...skulle va kul att ha i rummet=)
Men de enda ja hittar e bilder på Marilyn Monroe:/

Aja, vi får se hur kvällen flyter...smsar me Johanna också..känns bra att veta att jag inte är ensam om att va....ensam:p

En liten hälsning kanske?

Skriv en hälsning här:

Du heter?:
?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat:):

Trackback
RSS 2.0