Gamla sms

Jag är en sån person som gillar att spara gamla sms och läsa dom senare i livet:p
Satt på lunchen nu och läste igenom en del (och rensade också) och insåg att de roligaste med att läsa dom är att man inte har en aning om hur konversationen varit, man har bara 1 random sms:p

Har några exempel:

Dennis 18/7-07
"
Då ska du typ gifta dig med mej...eh..nej jag menar..hehe..med din mamma...eller nej ehh g-g-göran peeersooon...eller nått"

Haha vad i hela friden har vi snackat om där undrar jag:p

Dennis 9/7-08
"Varför är du inte inna på msn längre din 'fullblods-inte-inne-på-msn-längre' brud?'

Undra vad jag hade för kris där när jag inte va inne på msn:s

Jonathan 8/8-08
"Slacker is the shit" 

Haha, Amen säger jag bara

Jonathan  30/8-08
"
Nä, egentligen är ju du bättre eftersom de inte är någon prövning för dig"

Jonathan, jag är ALLTID bättre än dig

Pappa 3/9-08
"Vuxar växar kay lär viki wono soppa"

 Pappas svar på ett sms där jag skrev "A wiki wiki mai lohi lohi"

Elina 25/9-08
"Va ska denna högtid av lättja och förfall kallas, tjockonsdag?:p"

Älskade Tjockonsdag, vad blev de av dig?

Dennis 29/9-08
"Sitter nu i mitt rum med 59 ansiktsmålade morötter som jag försöker sudda ut för att få slut på skrikandet"

Asså, du ska alltid vara värst;p

Dennis 28/10-08
"Nä båtkapten har jag inte varit sen det stora Havannamyteriet år 93 när vi tvingade Kommendör Staffan Slätskinn gå på plankan!"

Jo, de va gamla goda tider de;)

Jonathan 2/12-08
"Jag missade bussen (det regnar)"

Ett annat sätt att skriva de där sms:et är: "Kan du skjutsa mig" ;p


Finns fler sms bland annat massa från Johanna, men dom kan jag inte publicera av flera anledningar;)



Föresten, är det någon som vill ha en halvtidstjänst på konferensen? Typ städ + lite koka kaffe och annat som man gör på en konferens:p 

En liten hälsning kanske?
Postat av: Dennis

Haha, jag är ett komiskt geni...men det visste vi ju redan. ;)

2008-12-22 @ 21:58:42

Skriv en hälsning här:

Du heter?:
?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat:):

Trackback
RSS 2.0