"Filmning Projektarbete 2006"

Vet att de här är jätte tråkigt för andra att se...men kan verkligen inte låta bli att lägga upp dom här bilderna från när jag, Peter, Martin (och Daniel) gjorde vårt projektarbete i 3:an... så himla kul att kolla på och minnas tillbaka:p

Temat var "Kvinnoförtryck genom tiderna" och vi gjorde en dokumentärfilm med mycket ironi! Den utspelades "från stenåldern, tills idag och lite in på framtiden"


De här va när vi filmade "krigsscener" under 1900-talet




                                                         

Bilden till höger är från Armemuseét där vi filmade krigsscener också


HAHAHA sjukaste bilden på mig..jag.ehm..klappar micken


Jag, när vi filmade på Grippsholms slott. De va i november och det va svinkallt att gå omkring i bara klänningen en hel dag.

 


 
Lunch på Kulturhuset blev lite av en tradition

   
På mitt jobb..vi skulle spela in scener till "Romartiden"



  
Nu kommer jag bli dödad för att ja visar dom här bilderna, men kunde inte låta bli;p



Jaa...tänk va lite lakan kan göra..minns du när vi köpte dom Martin:p


Sist men inte minst, massa sjuka bilder från "Framtidsscenerna"
  
 
            

 


Hahaha, mina pöjkar

En liten hälsning kanske?
Postat av: Jonathan

vaddå roligt arbete?

jag säger bara att jobba om Sveriges klimatförändringar under de senaste 60 åren, det var roliga grejer det! ;P

2008-12-18 @ 00:11:39
Postat av: Mr. Jabba

killen med kommunisttröjans arm ser helt brutalt läskig ut, på nedersta bilden.

2008-12-20 @ 12:33:31

Skriv en hälsning här:

Du heter?:
?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat:):

Trackback
RSS 2.0